Gå fort och le mycket, då märker ingen att du är ful

Har legat och kollat på film hela dagen, eller alltså ända fram tills nu då. Varför gör jag aldrig något vettigt längre? Får panik. Förresten så har jag kommit överäns med mig själv om att jag ska vara glad precis helatiden från och med idag, och så ska jag inte stanna hemma en enda dag på helgerna, utan gå ut och ha kul och umgås med mina älskade vänner. Låter väl bra? Man lever ju trotts allt bara en gång. Nu blev jag positiv. Det är positivt. Måste skärpa mig nu, har varit så deprimerad på sistonde och delat med mig av det här på bloggen. Tror ni hellre vill läsa om roliga saker, visst?

Förresten känner ni igen det här:
"fyfan vad jag ska plugga i helgen"
Så öpnnar man inte ens boken. Händer mig alltid. Förstår inte varför jag släpar med mig böckerna hem då. En sak, man ska ju faktiskt inte behöva plugga på helger, det är ju ändå ens lediga tid, eller jag tror det är så i alla fall!? / linnburmn♥

Tumblr_lw1j4vjrjc1qc8tvfo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu