Framtiden var bättre förr

Hejhej, hoppas ni mår bra? :)
Själv är jag väldigt stressad men kände mig tvingad att göra ett inlägg ändå. Idag har jag plugga ganska lite, så ska därför alldeles strax plugga mer. Fysik prov imorgon, mitt favoritämne, verkligen. Nej. Dagen i skolan var okej, förutom att mina snälla vänner tyckte det var jättekul när jag skulle gå till maten eftersom jag var rädd att halka så det tog cirka 1 timme innan jag var framme. Självklart så filmade dom skiten och la ut på facebook, men som tur är är det borta nu. Det var allt, tyckte det kunde vara bra att veta. Imorgon ska jag jobba på Hemköp med laget för att samla in pengar till Tysklands resan, så blir dålig uppdatering då också. Puss! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu