Don´t forget me

Hej och förlåt för min kassa uppdatering, men har haft rätt mycket att göra.  
Kabaren var i alla fall grym. Helt otroligt bra. Fantastisk. Satan vad duktiga dom var. Skulle gärna vilja se den en gång till, riktigt, riktigt bra var den. Ni som inte var där missade verkligen något. Skolan idag var tråkig, som vanligt. Gjorde massa läsförståelsen, både på engelskan och på svenskan och det är verkligen inget jag är bra på. Har fått IG på exakt alla vi gjort innan dom, så illa är det. Imorgon är det lussebandy, som jag längtat. Kan dock inte vara med pga mina sjukdomar, men jag åker självklart dit och kikar och hejar på det laget som jag skulle spelat i. Resten av kvällen består av plugg, tyskaglosor som jag i och för sig alltid glömmer bort, men denna gången har jag faktiskt med mig boken så det ska göras. Sen måste jag duscha och sen har jag lovat pappa att jag ska se på film med honom för han tycker det är så tråkigt att kolla ensam, söt han är. Nu lär jag sätta fart. Ha en trevlig kväll allihopa, puss! / linnburmn♥


Min fina kusin får stå för bilden idag, saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu