Den som väntar på något gott väntar alltid för länge

Vaken nu. Hade mer än gärna sovit längre, men ska upp på stan med Hanna och försöka få med mig i alla fall en julklapp. Kvällen igår var rolig för det mesta. Åkte upp någon gång vid 6 och mötte upp laget som jag och Julia skulle spelat i. Satt på läktaren och tog det lugnt en hel del, tills det dök upp lite folk. Bland annat Edvin och Nathalie, trevligt! Jag har en liten fråga att komma med, varför är läktare så himla hårda och obekväma? Hade fruktansvärt ont i min rumpa och i ryggen i stort sätt hela kvällen och jag var nog inte den ända. Kvällen var i alla fall jättebra förutom på slutet, tyvärr inget jag kan göra något åt, men vi får hoppas att allt löser sig så snart som möjligt. Nu ska jag äta frukost och kolla på julkalendern, sen lär jag hoppa in i duschen och fixa mig lite, ha en bra dag! / linnburmn♥


Min fina!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser ju ut som en köttbulle! ..

Du är min fina! <3

2011-12-10 @ 16:09:20
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu