A heart is not to play with

Denna dag har varit konstig. Började med att vi fick besök då vi egentligen skulle måla om på rummet som jag ska byta till, vilket ledde till att det inte blev något gjort, så nu är jag riktigt besviken. Får göra allt imorgon istället, men kommer aldrig hinna allt jag tänkt göra imorgon bara för det. Nu tänkte jag lägga mig och kika film och försöka somna i tid så att jag orkar med morgondagen. Ni får ha en trevlig kväll mina fina, puss!


Världens finaste
Tack för allt, du är bäst pullan!
/ linnburmn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu